با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ روایت های متفاوت از نتایج جلسه غیرعلنی نمایندگان با فانی و نوبخت
زیارت عاشورا

به گزارش خبرآنلاین؛ امروز جلسه نمایندگان درخواست کننده استیضاح وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. قرار بود تا قبل از استیضاح وزیر، جلسه ای با حضور او برگزار شود تا در صورت قانع شدن نمایندگان از استیضاح انصراف دهند. در این جلسه در مورد معیشت معلمان، استخدام و وضعیت آنها در مناطق محروم سوال شد. اما نتیجه هنوز مبهم است. 

درحالی که محمدرضا باهنر، نایب رییس مجلس از بی ارتباط بودن این جلسه غیرعلنی با استیضاح خبر داده است و حتی چهارشنبه هفته آینده را روز استیضاح فانی، اعلام کرد (
اینجا)، اما ظهر امروز در نامه ای اعلام شد که  15 نماینده امضای خود برای استیضاح فانی را پس گرفته اند (اینجا).

این درحالی است که جبار کوچکی‌نژاد نایب‌رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات می‌گوید هیچ یک از نمایندگان از استیضاح انصراف ندادند و درخواست استیضاح همچنان وجود دارد.

او درباره جزییات این جلسه, به خبرآنلاین گفت: 4 نفر از نمایندگان به نمایندگی از سایر نمایندگانی که درخواست استیضاح داشتند با وزیر گفت وگو کردند. برخی از نمایندگان از عملکرد وزیر رضایت ندارند. وزیر آموزش و پرورش تا کنون نتوانسته مشکلات فرهنگیان را حل کند و در شهرستانها این مشکل بیشترو جود دارد.

غیر از این عبدالوحید فیاضی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات هم به خبرآنلاین گفت: وزیر یک گزارش عملکردی به نمایندگان ارائه کرد که کاملا تکراری بود و هیچ نکته جدیدی در آن وجود نداشت. حدود 17 نفر از 70 نماینده درخواست کننده استیضاح نامه خود را پس گرفتند اما این کافی نیست.

فباضی ادامه داد: برخی مشکلات ریشه ای هستند، اما وزیر می توانست با کمک دولت این مشکلات را حل کند اما آموزش و پرورش دچار روزمرگی شده و این اصلا خوب نیست.

همچنین محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک درباره این جلسه غیرعلنی به خبرآنلاین گفت: در این جلسه آقای نوبخت در خصوص تخصیص اعتبارات لحاظ برای وزارت آموزش و پرورش، توضیحاتی بیان کرد. تا نمایندگان اقناع شوند. اما نمایندگان از این توضیحات قانع نشدند و همچنان درخواست پیگیری موضوع و مطالبات فرهنگیان را دارند.

او گفت: از جمله این درخواست ها، رسیدگی به تبعیض پرداختهای حقوقی درباره فرهنگیان نسبت به سایر وزارتخانه هاست. آنها همچنین درباره خدمات و کمبودهای این وزارتخانه در مناطق و حوزه های انتخابیه، گلایه داشتند و نسبت به تفاوت قائل شدن دولت بین آموزش و پرورش و وزارتخانه های دیگر، اعتراض داشتند. به عقیده نمایندگان بودجه های هنگفت در اختیار سایر وزارتخانه ها قرار می گیرد، اما فرهنگیان امروز با مشکلات جدی مواجهند.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, | 11:20 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |